Wednesday, April 13, 2011

I Whip My Hair Back and Forth :)

First of all, HAIR is not very important right? LOL. Why suddenly i say like that? Huh! Because i have changed my haircut a few minutes ago. Wahh esok kat tempat kerja mesti kecohh ni. HAHA! Hm baru lah selesa sikit. Shiqo suka rambut panjang mcm dulu TAPI TAPI TAPI rambut shiqo curly kat hujung. That's why shiqo potong rambut. Plus this Saturday ada interview kat UiTM Shah Alam. Dia nak shiqo kemas, rambut pendek. Now shiqo dah kemas. Then dia suruh pakai kemeja and seluar slacks. SELUAR SLACKS??? What the fakkk? Shiqo tak pernah pakai slacks lah buddygoll. Ohmyyyy, mcm mane ni seluar slacks. Hate that! Eh eh cool shiqo. now topic kita pasal haircut. Nahhh like i care pakai slacks ke, skirt ke, yg penting shiqo is on the way to be success. Just close my eyes and think future. Ok now see my haircut EVEN this picture is not me. Hey beechaa, just look at the hair. NOT HIS FACE fukka!




3 comments:

  1. hensemmnya! ;D btw , goodluck interview nti syg !

    ReplyDelete
  2. wow ! u dpt uitm ! my jr ! hahah taw la kau nnt..aku buli mse induksi ^^ goodluck frenz :)

    ReplyDelete